Skrivande söndag

Merparten av den vakna tiden denna söndag har tillbringats i ungefär samma position. Jag har skrivit och skrivit och ändå vill jag skriva mer.

Problemet med skavsåren håller i sig, så det var inte möjligt att ta sig till träningen idag. Skor är inte vad jag vill bära idag, åtminstone inte mer än nödvändigt. Det gör alldeles för ont och det gör att jag går väldigt konstigt vilket inte är bra.

Desto mer tid för min passion, mitt skrivande. Och jag har suttit med datorn i knäet i stort sett hela dagen. Några blogg texter men framförallt har jag jobbat med en novell. Och druckit kaffe. Det här skulle ni gärna få veta mer om, men nu har tydligen wordpress bestämt att ta bort min andra blogg. Hoppas och tror att den snart är tillbaka igen. Det är inte första gången den försvinner.

Kanske borde jag nu unna mig ett varmt bad, men då Svt:s Babel, är prioriterat, så hinns det inte med. Särskilt inte då vi fått tips att titta just i kväll.

Men lite mer skrivande ska jag nog hinna med!

P1010202(1)

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.