Sommar i det lilla bageriet på strandpromenaden

Sommar i det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan är en lättläst feelgood-roman. Det är fortsättningen på Lilla bageriet på strandpromenad. Det är mysigt och förutsägbart men något djup finns knappast.

Eftersom jag gillade första boken, så känner man ju igen mycket. Det blir som ett kärt återseende av karaktärer som man tycker om. Men som jag upplever boken, är det ungefär samma historia som i förra gången. För en lat dag på stranden fungerade detta perfekt. Jag behövde inte tänka, bara bläddra på. Men lite tveksam är jag egentligen, jag hade förväntat mig något mer, något intressant twist eller djup på något sätt.

One thought on “Sommar i det lilla bageriet på strandpromenaden

Kommentera

