Fy för packning

Har säkerligen skrivit om det tidigare men problemet kvarstår – att packa tar fram mina sämsta sidor. Jag tycker verkligen inte om det. Jag har blivit aningen bättre när det gäller vanliga resor. Numera packar jag ungefär samma sak inför varje kortresa. Men idag är det packning inför en vandring och jag får inte ihop det på ett bra sätt.

När man ska bära allt i ryggsäcken vill man ju inte ha med sig för mycket men ändå tillräckligt för att klara alla väderlekar. Min plan på shorts och t-shirt verkar inte fungera, så jag måste ha annan lösning. Så nu sitter jag och surar.

 

10 thoughts on “Fy för packning

  1. Vad är det du ogillar med packningen? Är det packandet i sig eller glömmer du saker och ting? Jag är övertygad om att du löser problemet på bästa sätt ändå. 🙂

  2. Mitt liv består av listor och högar 😂
    Först skriva lista, sedan göra en hög och sist packa och bocka av. Gjorde jag inte det så skulle jag glömma allt bra !

  3. Jag brukar plocka fram det som jag ska ha med i god tid men oftast bestämmer jag mig ändå i sista minuten! Hoppas du fick till det med ryggsäcken 😀

    • Allt kom med men allt blev inte rätt. Men det löser sig. Valde mellan två olika regnjacka, valde den som tål vind bäst och idag har det regnat… Men jag tror på sol i morgon.

Kommentera

