Slutet är nära

I torsdags hade jag en slutpresentation i skola dvs vi redovisade ett projekt och trodde vi var klara. Men självklart ska vi nu lyssna till den återkoppling vi fått samt uppdatera vår rapport efter behov. Jag gjorde min del i dag, en annan i min grupp ska sammanställa och förhoppningsvis är vi klara denna vecka så att vi blir godkända.

Allt annat skolarbete är klart men jag väntar fortfarande på svar på en uppgift. Även om jag är övertygad om att jag lär klar, så kan jag inte ta riktigt ledigt förrän jag vet. På sätt och vis sommarlov men ändå inte. I torsdag firade jag med en räkmackan och när alla betyg är säkrade ska jag unna mig en riktigt god glass. Det ser jag fram emot. Det är nära.

Men så går jag ju ytterligare en utbildning, coaching, och den håller några veckor till samt att jag har en del egen coaching att genomföra. Lite som att plugga på sommarlovet men det är ganska ok tycker jag.

Sedan är det bara två år kvar på utbildningen…

Kommentera

