Wow, vilken tisdag

Enligt horoskopet skulle tisdagen bli ”veckans sämsta”. Antingen har horoskopet fel, eller så kommer jag att få en alldeles extraordinär vecka baserat på denna tisdag som referens.

Det blev en tidig morgon för att hinna till coachingutbildningen i god tid. Jag kände mig peppad och jag känner att det börjar lossna, jag blir allt mer trygg i min coachingroll. Dagens övningar gick bra och jag kände mig riktigt nöjd när kursdagen var slut. Hurra!

Under dagen blev jag dock avbruten av två telefonsamtal som båda kan leda till väldigt spännande möjligheter av två helt olika slag. Jag kan tyvärr inte skriva mer, åtminstone inte än. Men jag kan lova att jag är förväntansfull. Hurra!

Fick stressa hem för att hinna till ett mötet och sedan ett ”riktigt” coachingssamtal. Och det gick bra. Jag är så stolt över min egen insats och känner att det är värt allt slit. Hurra!

Nu avslutar jag kvällen och natten med ytterligare en inlämningsuppgift till universitetet. Sedan återstår bara en presentation på torsdag innan det är sommarlov. Förutsatt att jag får godkänt på allt, förstås. Som jag längtar.

12 thoughts on “Wow, vilken tisdag

  1. Är det nu resorna blir av som du tänkt dig? Eller är det senare i sommar? 🙂
    Gott med lite ledigt.
    Undrar om tisdag var ”horoskopens” dag igår. Jag skulle få ett mystiskt erbjudande men – nope det kom inget. 😀

    • Jag ska ägna sommarlovet till att skriva och att vandra, så det blir en del resor i Sverige. Men inte riktigt än. Coachingkursen pågår en bit in i sommarlovet.

  2. Vilken tur att horoskopet hade fel och att tisdagen blev så bra som den blev! Förstår att du ser fram emot sommarlov för här är en till som gör det…

    Ha en trevlig onsdag!

    • Tack! Detsamma till dig.
      Har många gånger sett fram emot ledighet men den längtan jag känner nu är enorm. Inget får störa mitt sommarlov.

Kommentera

