Sommarskor

Sommarvärmen har kommit till mitt område, åtminstone vissa dagar. De flesta sommarkläder finns redan framme så det blir inget stort garderobsbyte denna vår. Däremot skulle jag behöva mina sommarskor. Har letat, letat, letat utan att hitta dem och det har sysselsatt mig de senaste dagarna.

Idag kom jag på var de finns. Ett minne dök upp i skallen om att jag städade och organiserade en garderob i höstas. Det var en rejäl garderobsrensning där skorna fick en ny, dedikerad plats. Ordning och reda.

Tyvärr hade jag glömt bort detta. Det är säkert jättebra med städning men det är jättesvårt att hitta sina saker efteråt, när allt ligger på rätt plats 🙂

2 thoughts on “Sommarskor

  1. Jag har börjat skriva upp var jag sätter undan saker. Jag och dottern konstaterar ofta hur mycket tid som går åt att leta. Alltid detta letande.

Kommentera

