Coaching – mycket träning

Torsdagen och fredagen ägnades åt utbildning i coaching. Det är en kortare utbildning som jag går och den är väldigt intensiv. Jag har lärt mig mycket, men samtidigt inser jag att det mesta handlar om träning. Jag måste träna, träna, träna.

Men det tar på krafterna. Coaching handlar ofta om utveckling och nu under utbildningen innebär det många tankar för egen del. Utbildningen är en bra grund för personlig utveckling. Inte så konstigt att jag somnar ovaggad efter en utbildningsdag och mina kurskompisar säger likadant.

Jag är glad och tacksam att jag tog steget och vågade satsa. Det är intensivt men samtidigt mycket givande.

One thought on “Coaching – mycket träning

  1. Ping: En helg på Björkögården | På Gång

Kommentera

