Gift vid första ögonkast

Det händer inte så ofta men just nu är jag helt såld på ”Gift vid första ögonkastet” som sänds på Svt. Vet inte vilken säsong det är men jag tycker att det är så bra. Jag tycker att det speglar hur olika man kan se på en relation, hur man kan utvecklas  och vad som krävs för att utvecklas. Superintressant.

Nu kan jag knappt bärga mig till nästa avsnitt. I morse, till frukost, såg jag det senaste avsnittet som släppts på Svt Play. Jag kan absolut inte vänta på att det ska sändas på tv. Jag vill ha mer.

7 thoughts on “Gift vid första ögonkast

  1. Det är 3: dje säsongen och hittills har denna vart den bästa av dem tycker jag. Jag följer den jag med och tänker att de tar upp bra saker denna gången. Det finns ju även på norska om du vill se det. 🙂

    • Jag tycker det. De har många bra poänger där ”experterna” förklarar olika faser att ta sig igenom mm. Det finns en seriositet i detta. Men visst, ibland sitter jag här med kudden och är generad.

    • Har inte sett annat än den svenska. Jag är dock inte så övertygad om att matchningarna är dåliga. Hur många söker? Vilka? Och hur ärliga är de när de söker?

Kommentera

