Sverige är så vackert

Planerar inför sommarlovet. Mitt senaste sommarlov var på typ Fred Flintas tid. Nu ser jag verkligen framemot att få vara ledig en hel sommar. Jag vill vandra och jag vill skriva och nu är planeringen igång.

Jag letat bland annat efter en stuga eller liknande att sitta och skriva i. Vart jag än söker så tycker jag att det ser fint ut. Skåne, Öland, Gotland, Västkusten, Östkusten, vid stora sjöar, vid små sjöar mm. Det går liksom inte att välja. Sverige är ju så vackert!

11 thoughts on “Sverige är så vackert

  1. Så härligt att få vara ledig hela sommaren och kunna njuta av den. Sverige är verkligen fantastiskt så vad du än väljer lär det säkert bli bra. Öland är kanon men knökfullt av turister sommartid vilket gjorde att charmen försvann en smula. Minns att det var väldigt dyrt också. Lycka till med sommarlovsplaneringen!

    • Tack! Jo, jag ser att det är dyrt på många ställen. Just stugor blir väldigt dyra när jag vill bo ensam. Ofta lika billigt med hotell där sängarna är bättre och frukost ingår. Men det är ju inte samma sak.

Kommentera

