Lite mycket

Förutom den heltidsutbildning som jag redan går, så har jag idag börjat på ytterligare en utbildning, lite kortare och mer intensiv. Det kommer att gå bra men det kräver lite planering. Just idag har det kört ihop sig rejält, då jag utöver kurstid har läxor och övningar som måste göras direkt. Sitter här med anteckningar, böcker och kalender och tänker att natten är lång.

Jag tycker om att lära mig saker och har en plan för min egen utveckling. För att lyckas så måste jag ge avkall på annat. Just nu ger jag avkall på fritid och det känns helt okej. Det kommer att löna sig i längden.

2 thoughts on “Lite mycket

Kommentera

