Trött på fil

Frukost var länge ett problem för mig. Jag åt sällan frukost vilket inte var bra. Sedan oktober äter jag frukost varje morgon och jag har varierat mig från fil och granola till smoothies. Det har gått jättebra. Ända till idag.

I morse ville jag verkligen inte ha mer fil. Jag är så trött på det. Kanske får man räkna med det efter sex månader, kanske är det bara en tillfällig svacka. Något måste i alla fall göras så att jag inte faller ut min goda vana.

Tid att göra en god vana ännu godare.

8 thoughts on “Trött på fil

  1. Egentligen är det konstigt det där med frukost, att människor kan äta samma sak till frukost i 30 år men ingen skulle komma på tanken att äta samma lunch varje dag.

      • Det är en av anledningarna till att jag har svårt för frukost – jag gillar mat. Inte sötsaker som yoghurt och musli. Finns det middagsrester kan jag äta den utan problem kl 05:40

Kommentera

