Så mycket bättre

Några säsonger av Tv4:s ”Så mycket bättre” har jag uppskattat, dock inte alla. Senaste säsongen valde jag bort och har bara sett korta klipp. Det kändes som att det är dags för en förändring eller lägga ner. Så tänkte jag.

När jag härom dagen såg att Kicki Danielsson är klar för nästa säsong, så ansåg jag att det bekräftade min teorin. Jag tog ett snabb beslut att inte följa serien mer. Några minuter senare upptäckte jag att även Thomas Andersson Wij, var klar för sommarens inspelning. Han, som jag var och lyssnade till i fredags. Vips som omvärderade jag mitt beslut. Nog har serien en framtid och värd att se.

Ibland är jag extremt snabb i att ändra uppfattning. Men bara ibland.

Kommentera

