Mer övning mindre blåmärken

Dagens besök hos naprapat blev förhållandvis lugnt. Visst lyckades han hitta några ömma punkter som han tryckte lite extra på till den större delen av behandlingen så höll han sig till mer behagliga övningar. Jag tror inte att det blir så stora blåmärken denna gång.

De övningar som jag fått att göra har gett resultat och idag fick jag ny övningar. Rörligheten är mycket bättre och nu behöver jag inte komma lika ofta. Jag kommer kunna fixa mina behandlingar själv. Det gillar jag.

2 thoughts on “Mer övning mindre blåmärken

Kommentera

