Smärtsam behandling

Kan ju undra om jag är självplågare, för idag var jag tillbaka hos Naprapaten igen. De senaste gångerna har ju varit rejält plågsamma och efter varje besök har jag blåmärken stora som mina händer. Men jag tror att det behövs.

Även idag blev det smärtsamt, jag flåsar och flämtar och smärta och efteråt är jag helt slut. Idag fick jag även med mig en del övningar som jag kan göra hemma och det tror jag är viktigt.

Nästa besök är på fredag igen. Sen hoppas jag att behandlingsperioden snart är över.

9 thoughts on “Smärtsam behandling

  1. Alltså jag hoppas vid min gud att jag slipper sådana där behandlingar som många verkar få för jag klarar ingen smärta på det viset. Behandlaren riskerar livet om jag skulle komma dit och de börjar knåda och bända i mig sådär!!

Kommentera

