Min dag

Det är min dag, då det är min födelsedag och den har varit lugn och skön. Inget stort firande utan mer fokus på välbefinnande.

Unnade mig att ”okynnesköra”, bilkörning utan tydligt mål, där jag besökte olika platser som jag tycker om samt kollade på ställen där jag vill bo. Att köra bil kan vara avkopplande och det är något som betyder en del för mig.

Att drömma om bostäder fick mig att tänka på moodboard, typ collage om hur man vill ha det. Jag har börjat kolla lite, se om det kan vara något för mig.

Låg en stund på soffan och läste men somnade lite då och då. Åh, så skönt.

Har precis kommit på att jag glömt äta mat, så det ska jag nog åtgärda nu.

Därtill måste jag hylla facebook som erbjuder ett enkelt sätt för att skicka en grattishälsning. Oj vilken glädje och energikick det ger. Känns fint i hjärtat att vara ihågkommen.

 

 

 

18 thoughts on “Min dag

Kommentera

