Dags att fira

Vårterminen är i full gång med föreläsningar och inlämningsuppgifter. Däremot är inte höstterminen klar förrän allt är rättat, godkänt och betyg satt. Idag har jag fått sådan återkoppling att jag vågar ta ut framgången och fira att höstterminen är slut. Jag har klarat alla kurser med högsta betyg och det är jag stolt över. Betyget har dock aldrig varit en drivkraft för mig, även om det är kul. Jag anar att det är ett tecken på att jag överarbetar.

En termin klar, fem kvar. En sjättedel avklarat. Det är nästan 17%. Det är skönt! Det är ett rejält kliv framåt. Jag är På Gång.

Nu ska jag hitta ett passande sätt att fira på.

8 thoughts on “Dags att fira

Kommentera

