Sova mellan nytvättade lakan

Att sova mellan nytvättade lakan är ju så mysigt och så lyxigt. Det är egentligen ett ganska lätt sätt få njuta mer i vardagen. Så tänker jag varje gång jag bäddar rent i sängen. I princip, skulle jag kunna njuta av det hur ofta jag vill. Samtidigt, om det vore så varje dag, blir det kanske inte lika njutbart. Dessutom vill jag inte tvätta onödigt ofta av miljöskäl.

Nåväl, när jag väl får krypa ner i min säng, med nytvättade lakan, då mår jag riktigt gott. Och jag sover som en prinsessa.

14 thoughts on “Sova mellan nytvättade lakan

Kommentera

