Snabb service SJ!

Förra måndagen råkade jag ut för ett litet problem med SJ, där jag slutlig valde att köpa en ny biljett för att komma fram till min slutstation. Jag var inte så glad och inte så imponerad av SJ:s totala brist på information.

I söndagskväll skrev jag till SJ och begärde ersättning för mina utlägg. Redan på måndagen kom svaret att det skulle ersätta och ville ha mer information om vart de ska betala pengarna. Jag skickade alla information idag och redan några timmar senare meddelade de att pengar är på väg.

Det är otrolig snabb service! Tack SJ för att ni inte krånglar till det i onödan.

2 thoughts on “Snabb service SJ!

Kommentera

