Morgonkaffe i en sliten fåtölj

img_6589Ingen hotellfrukost som väntar idag, bara ett tomt kylskåp. Utanför fönstret singlar snön och på marken vilar massor av snö. Jag är hemma igen efter min Helsingborgvistelse och med mig har jag både lakrits, foton och fina minnen.

Det blev en avkopplande och fin resa. Att få komma hemma är också en del av resan och den delen känns extra bra, tycker jag. Mitt säng är visserligen obekväm, det finns ingen service här hemma men kaffet är gott och sakerna är mina.

Även tvättmaskinen är min och han ska få jobba idag. Själv ska jag plugga. Det ska bli en riktigt bra lördag!

2 thoughts on “Morgonkaffe i en sliten fåtölj

Kommentera

