Min badväska

Att ha en packad träningsväska är ett viktigt knep för att träning ska bli av. Så är det för mig. Av den anledningen har jag flera träningsväskor för olika ändamål. Snart är det dags att kolla igenom alla necessärer och se till att jag har allt jag behöver. Jag gör det vid årsskifte. Att ha flera necessärer är lite onödigt men ändå ett billigt sätt att försäkra sig om att ha med sig vad man behöver. Naturligtvis fyller jag på under året men den årliga inventering är central.

När jag var liten var min badväska gul med brandgula sömmar. Jag älskade min väska. Jag var lycklig när jag bar den över axeln på väg till simhallen. Tyvärr finns väskan inte kvar. Däremot har jag hittat en annan gul väska. Det är ju superviktigt. Den här träningsväskan är enbart för simning. Den är inte alls snygg, inte ens praktiskt men den är min gula badväska.

img_64201

2 thoughts on “Min badväska

Kommentera

