Kvällssimning

Har tänkt att gå till simhallen hela dagen. Ändå tog det ända till kvällskvisten innan jag kom dit. Vilken fantastisk lycka!

Det var vuxensimning vilket innebär att det enbart är motionssim och inga lekande barn i bassängen. För att göra det mysigt var belysningen dämpad och soft musik. Ikväll var det Enya som ljöd i högtalarna. Det var ganska lugnt i bassängen. Det var helt underbart. Jag njöt av varje simtag, varje längd och kände mig väldigt nöjd när jag klev upp igen. Att musiken var soft betyder inte att det gick sakta. Det gick bra att hitta ett tempo men helt utan stress. Det passar mig perfekt.

Jag är verkligen glad att jag tog mig till simhallen ikväll.

 

 

6 tankar på “Kvällssimning

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.