Ursäkt

Måste få börja med att önska en god fortsättning på julen. Hoppas att era julhelger varit till belåtenhet. Var och en skapar sin egen jul, med egna traditioner och ibland skapar man nya.

Även om min julhelg blev annorlunda mot hur den brukar vara så menar jag inte att klaga. Det är en del av livet. Och mitt liv är något jag lever – det är ingen film eller teaterpjäs – och då ingår det lite upp och ner ibland. I vissa stunder behöver man skriva av sig bland och då kan det komma ut lite dystert.

Nu vill jag också tillönska er några fina mellandagar och ett bra avslut på det här året.

11 thoughts on “Ursäkt

  1. Jag fick den lugna helg jag så väl behövde efter årets, och då i synnerhet höstens, alla sorgligheter. Inte den jul jag tänkt mig från början, men en fullt acceptabel jul
    God fortsättning önskar jag dig. 2017 blir ett bättre år!

Kommentera

