Skriv-resa

Har letat efter trevligt resmål i Sverige för en kortare nyårsresa men inget har känts rätt. Det jag egentligen vill är att få sitta och lugn och ro och skriva. Så en sömnlös natt, slogs jag av tanke att boka in mig på ett hotell några dagar under första vecka i januari. Många hotell har bra helgerbjudande vilket jag gärna nyttjar.

Nu är det bokat och klart och det känns bra i magen. Börjar året i Skåne och det ska bli skönt med skriv-tid i lyx dvs med hotellfrukost med mm. Det ser jag fram emot.

10 thoughts on “Skriv-resa

  1. Jag skulle rekommendera Nora, Maria Langs Skoga! Men kanske är den lilla stan nog trevligare sommartid. Vi var där sommaren 2015 över ett dygn. Jättemysig lite trähusstad vid vattnet och mycket inspirerande!

Kommentera

