Lördag igen

Så var det lördag igen. Personligen trodde jag att det var lördag igår. Jag var väldigt förvånad över att det inte var fler människor ute i julshoppingen igår men det var först på kvällen som jag insåg min missbedömning av dag.

Tanken var att fixa julklappar denna helg men det går inte så bra. Istället behöver jag resa till mina föräldrar. Det blir tåg idag eftersom min bil finns hos dem. Sedan behöver jag ta hand om dem lite. Ruggigt vilka krämpor man kan få även om de inte är så fasligt gamla.

Det är ju trots allt en vecka kvar till jul. Jag hinner.

2 thoughts on “Lördag igen

Kommentera

