Försjunken i analys

Började tidigt i morse med möte i min studiegrupp. Vi håller på med ett projektarbete och är nu inne i analysfas och ska snart skriva klart vår rapport. Jag tänkte att det skulle gå fort men ack så jag bedrog mig.

Mötet i sig tog nästan tre timmar och därefter hade jag massor av eget arbete. Jag suttit med det hela dagen och kvällen med undantag för en liten promenad till affären. Jag har känt med helt försjunken in analysen och då glömmer jag tid och rum.

Nu är jag helt slut. Jag ska se på tv och koppla av resten av kvällen. Ska inte skriva ett ord till.

2 thoughts on “Försjunken i analys

Kommentera

