4de gången mindfulness och måleri

Fredag igen och det innebär mindfulness och måleri för min del. Dagens tema var förlåtelse och det blev en både märklig och invecklad diskussion. Några personer drog iväg ifrågasättande och resonemang, på ett sätt som jag inte tyckte om.

Jag fick en ingivelse att måla med oljepastellkritor och det var något för mig. Jag satt djupt koncentrerad och blev nästa nöjd med min skapelse. Och materialet, som verkligen överraskade, gav mersmak. På vägen hem knallade jag förbi en butik och köpte en billighetsvariant av kritorna, så jag kan fortsätta leka med färgerna här hemma.

Jag tror att jag ska önska mig en låda kritor i julklapp!

2 thoughts on “4de gången mindfulness och måleri

Kommentera

