Nattsudd

Det senaste dagarna har varit extremt intensiva med studier. Jag har pluggat stora delar av dygnet, suttit framför dator och kurslitteratur. Bara unnat mig att sova 4-5 timmar per natt trots att jag vill ha det dubbla. Har varit ute en halvtimme per dag för att åtminstone få lite luft. Börjar så sakta kunna lämna denna studiestress. Två stora inlämningar är klara. Har visserligen två ytterligare i morgon men det fixar jag.

Gick och la mig tidigt i kväll. Men det är helt omöjligt att somna. Klocka passerar nu 02.30 och jag har gått upp. Det här är verkligen inte likt mig. Så här vill jag inte ha det.

6 thoughts on “Nattsudd

Kommentera

