Mera måleri

I går var jag på tredje kurstillfället av Mindfulness och måleri. Vi började med en lång avslappning, sedan målade vi på temat kroppen. Inte så lätt men av någon anledning blev jag väldigt produktiv. Normalt sett gör jag en målning, någon gång två men igår blev det fyra. Det kändes riktigt kul att få testa olika varianter, först med mycket färg, sedan i kol. Det är intressant att se vad som händer med mig själv i målandet.

Det blir fortfarande inte snyggt, men det betyder mycket. Nu är jag riktigt sugen på att ta fram akvarellfärgerna och börja skapa. Men skolan först…

2 thoughts on “Mera måleri

Kommentera

