Tiden går

Har egentligen inte uppmärksammat att jag inte äter balanserat, men blåmärken över kroppen vittnar om att något saknas. Det händer lite då och då att jag lätt får blåmärken, ”utan anledning” och det brukar bero på att jag inte tagit hand om kroppen ordentligt. Det kan vara någon form av brist på någon vitamin eller mineral, kanske något annat. Jag vet inte så noga. Jag brukar skärpa till mig, tänka på hälsan, så löser det sig.

När nu benen är fyllda av blåmärken så tänkte jag ta fram en burk med multivitaminer. Visste ju att jag hade köpt hem en burk och ställt i skafferiet. Jag hade två. Den ena med utgångsdatum 2014 och den andra gick ut i början av 2015.

Tänk så fort tiden går.

8 thoughts on “Tiden går

  1. Vi är nog ofta dåliga att lyssna på våra kroppar litet till mans. Du är i vart fall duktig på att se varningssignalerna och tänker åtgärda. Hoppas och tror att du snart märker resultat.

Kommentera

