Favoritförfattare

Under åren har jag samlat på mig några favoritförfattare, sådana som jag gärna vill läsa allt av. Här är några som jag gärna vill tipsa om:

De här författarna tycker jag skriver riktigt bra, de inspirerar mig och jag får tankar, insikter och många lärdomar av att läsa dem.

Därtill har jag några författare som jag gillar att läsa, sådan jag mår bra av att läsa. Här är några som jag vill lyfta fram:

Just i detta urval har jag valt att lyfta fram nutida, svenska, kvinnliga författare. Det finns naturligtvis många andra bra författare som jag tycker mycket om.

2 thoughts on “Favoritförfattare

Kommentera

