Eltandborste

Besöket hos tandhygienisten förra veckan innebar en hel del förmaningar. Det är många nya rutiner som ska in. En av de krav som damen ställde var att börja använda eltandborste. Jag har alltid använt manuell tandborste och måste nu öva. Och jag tycker att det är vedervärdigt med alla vibrationer i munnen. Det är en pärs varje morgon och varje kväll. Nog ska jag kunna lära mig men jag förstår inte hur så många älskar sina eltandborstar. Nåja, livet är tydligen ingen dans på rosor. Bara att hålla ut.

 

4 thoughts on “Eltandborste

Kommentera

