Nya rutiner formas

Under den förändring som jag står mitt uppe i, så försöker jag skapa nya rutiner. Jag tänker mig goda rutiner. Men det är ju lättare sagt än gjort.

Min ambition är att vara ute i god tid med alla inlämningsuppgifter till skolan. Jag hade tre i söndags och en idag. Och överraskande nog så lämnade jag in tre i söndags och en i dag. Visserligen timmar före deadline men knappast med dagar i marginal. Det måste jag försöka ändra på. Det vore mycket bättre med mer marginal i livet.

Min förhoppning är att bli klar med alla avslut denna vecka, så att jag kan ägna mig helt åt det nya från och med måndag. Det ser jag fram emot.

Ett nytt liv den 1 oktober!

IMG_5471

2 thoughts on “Nya rutiner formas

Kommentera

