Ny vinst i skattjakten

img_60391I fredags lyckades jag göra ett ytterligare fynd i min jakt på vissa böcker som är slut hos förlaget. Med Carstens Jensens ”Vi, de drunknade” hoppas jag på en lång och regnig höst. 710 sidor är egentligen alldeles för långt för mig.

Med tanke på att jag har ett egeninitierat köpförbud på böcker så måste jag skärpa mig. Men det finns fortfarande några titlar kvar på min lista av utgångna böcker. Men i övrigt behöver jag satsa mer tid på att hinna läsa alla böcker som väntar på mig.

 

8 thoughts on “Ny vinst i skattjakten

Kommentera

