Söndags knock out

Jag reser mig, faller och reser mig igen. Och jag känner mig knockad av trötthet.

Den här helgen har jag förberett mig inför en ny termin. Semestern tar slut och imorgon börjar jobbet igen. Jag har även börjat plugga på distans. Så den här helgen har jag införskaffat hjälp till struktur i livet och börjat planera för en effektiv höst. Samtidigt vill sorg och saknad hela tiden göra sig påmind, och dämpar mig.

På eftermiddagen ville jag vila en stund. Som blev flera timmars djup sömn. Vaknade förvirrad och känner mig utslagen. Nu måste jag slå in mig själv igen, få mig att hålla ihop inför en ny vecka.

IMG_5298

 

One thought on “Söndags knock out

Kommentera

