Morgonkaffe på balkongen

Att sitta med kaffekoppen på balkongen är en bra start på dagen. Tyvärr har alla mina blommor dött, men det går att köpa nya. Det är skönt att vara hemma igen.

Igår tog jag tåget hem igen och fick sova i min egen slitna säng i natt. Efter några hotellnätter, känns att min säng passerat sina bästa dagar, så det börjar bli hög tid att köpa ny. För första gången på evigheter så behövde jag inte ställa väckarklockan: ingen jobbdag, inga tågtider att passa eller hotellfrukost att vilja hinna med. Åh så skönt att få sova till jag vaknar.

Nu har jag vaknat och ska ägna de närmaste dagarna åt att ta fixa här hemma. Det ser jag fram emot. Jag har flera projekt som jag vill bli klar med. Men först ska köpa blommor till balkongen!

5 thoughts on “Morgonkaffe på balkongen

  1. Ping: Dag på balkongen | På Gång

Kommentera

