Slölördag

Det stod en hel del på dagens agenda som jag inte har gjort. Det kändes inte aktuellt att gå upp i ottan och utföra ett uthållighetstest. Det fanns ingen energi. Istället somnade jag om och fick välgörande sömn under många timmar vilket jag är nöjd med.

Har tillbringat större delen av dagen på min pyttelilla balkong. Det fungerar alldeles utmärkt att sitta där och läsa även dagtid, minst lika bra som kvällstid. De timmar som hettan var som starkast begav jag mig ut. Måste ju passa på att handla och fixa med en del ärenden.

Nu är det kväll och jag fortsätter att sitta på min balkong. Samma bok, samma boll under fötterna och samma ljuva sommarkänsla.

2 thoughts on “Slölördag

Kommentera

