Att ta hand om sig själv

Idag var en dag som jag redan i förväg befarande skulle bli tung. Men det finns sätt att underlätta för sig själv. Jag valde att ge mig själv lite extra omtanke.

Jag hade planerat för att fixa fötterna, förebyggande underhåll för att underlätta inför kommande vandringar. Som extra lyx bytte jag den planerade fotvården mot pedikyr och la dessutom till manikyr. Det är jag värd.

Att få sitta i lugn och ro och bli omhändertagen, det är något jag gärna unnar mig ibland. Både avkopplingen och omvårdnaden betyder mycket. Och jag är mycket nöjd med resultatetIMG_5046

6 thoughts on “Att ta hand om sig själv

Kommentera

