Lena Andersson

20160707_200829 (2)Veckan i Visby innehöll nästan bara jobb men på torsdagskvällen unnade jag mig en egen kulturkväll. På Almedalsbiblioteket anordnades ett författarsamtal och denna kväll var det Lena Andersson som var den gästande författaren. Det passade mig alldeles utmärkt. Även om jag inte gillat alla Lenas böcker, så beundrar jag hennes författarskap och för mig är hon en mycket intressant och inspirerande person.

Kvällen bjöd på många skratt och många kloka ord. Precis den energikick som jag behövde. Tydligen så behövde jag även någon ytterligare bok som jag fick signerad. Det är alltid kul.

 

2 thoughts on “Lena Andersson

  1. Vilken intressant och givande kväll! En signerad bok är inte det sämsta. Har man hört författaren berätta så läser man gärna boken med andra ögon!

Kommentera

