Tiden går

För några år sedan började det dyka upp en massa studenter i mitt Facebook-flöde. Jag var inte beredd men det visade sig att mina vänners barn tydligen växer upp och tar studenten. Trenden har hållit i sig under några år och jag är fortfarande förvånad över hur fort tiden går.

De senaste dagarna har jag fått in en ny trend i mitt Facebook-flöde. Småbarnen har inte bara blivit äldre – de är dessutom smarta. Jag har fått se flera bilder från universitet där mina vänner stolt visar upp barnens arbete, flera fantastiska rapporter, forskningsrön, innovationer och uppfinningar.

Väldigt kul även om jag fortfarande har svårt att förstå att tiden går så fort.

4 thoughts on “Tiden går

Kommentera

