Lycklig

När oron försvinner kommer glädjen fram. Så var det för mig idag. I morse var jag hos tandläkaren, efter gårdagens uppdagade tandproblem. Jag kom till en mycket bra kvinnlig tandläkare som tog väl hand om mig. Hon kunde visserligen inte fixa en permanent lösning, men gjorde en undersökning och en provisorisk lagning. Hon gav även några olika alternativ till lösningar och en ny tid om en månad.

Allt känns genast mycket bättre. Oron försvann och hela livet känns genast mycket lättare. Jag känner mig lycklig.

4 thoughts on “Lycklig

  1. Nu ligger jag visst efter med läsningen. Ska läsa tidigare inlägg så jag blir klok på vad som hänt.. Bra i alla fall att det löst sig för dig.

    • Så läser även jag, ibland blir det lite förvirrade och en del konstiga kommentarer. Brukar försöka skriva ämnen som inte kräver förkunskap, och i sådana fall brukar jag länka till äldre inlägg.

Kommentera

