Semesterplanering

Den här helgen har jag frossat i semesterplanering. Google är min hjälpreda. Jag drömmer om resmål och aktiviteter. Det är så mycket som ska hinnas med under semester, så jag måste planera noga för att få med så mycket som möjligt.

Det är som att lägga ett pussel, där pusselbitarna måste stämma men där jag får vara med och måla motivet. Det är ju alldeles underbart.

Jag älskar denna fas av semestern. Planeringen är minst lika viktig som genomförandet.

GräsHelena

10 thoughts on “Semesterplanering

    • Jag vill boka så att jag är någonstans hela tiden. När jag väl är där kan jag vara helt i nuet utan att göra så mycket. Att vara hemma är inte ett alternativ.

Kommentera

