Skön effektivitet

Det sker inte så ofta men just den här förmiddagen har jag valt att jobba hemifrån. Och vilken effektiv förmiddag!

Jag sitter visserligen fortfarande i pyjamas men jag har suttit och klurat och knappat vid tangentbordet sedan jag gick upp i morse. Jag har fått iväg massor av PM, mejl och listan över att-göra-krymper allt mer. Jag har till och med hunnit med några extrauppgifter. Jag har kunnat koncentrera mig och fokusera helt och hållet. Det känns väldigt skönt.

Nu har jag precis loggat ut och ska iväg på en minisemester. Nu ska jag koppla av. Jag ska njuta av våren och jag ska skriva. Det blir bra!

Önskar en skön fredag och en trevlig helg!

2 thoughts on “Skön effektivitet

  1. Bättre att jobba i pyjamas hemifrån än från kontoret 🙂

    Ha en skön minisemester. Själv ska jag ut i busken i morgon, med hyrt tåg, för att fira en 50 åring!

Kommentera

