Ny besvikelse

I januari var besvikelsen stor då en kurs jag vetat gå blev inställd. Det är en kurs i att skriva dramatik som intresserar mig. Jag bestämde mig för att vänta till nästa kurstillfälle som enligt plan är nästa helg.

Idag kom beskedet att kursen är inställd igen. Så fruktansvärt trist. Nu tappar jag förtroendet för arrangören. Undrar hur många som är anmälda? Även om den inte är fullbokad så undrar jag om det ändå inte vore möjligt att genomföra kursen. Men det lär ju inte hända och nu vet jag inte vad jag ska göra. Trist.

 

9 thoughts on “Ny besvikelse

  1. Ping: Yogamassage | På Gång

Kommentera

