Köpstopp

Kollade igenom mina kartonger med böcker. Jag köper pocketböcker som jag vill läsa och sparar dem i skokartonger. Nu har jag en rejäl samling. Det lär ju räcka några år. Känner att jag inte kan fortsätta på detta sätt. Det är dags för ett köpstopp, för att hinna läsa ikapp.

Min tanke är att införa en regel som innebär att jag enbart får köpa de böcker som jag behöver till mina bokcirklar. I övrigt måste jag börja beta av innehåller i mina lådor. Så får det bli, åtminstone för ett tag framöver.

One thought on “Köpstopp

  1. Ping: Frestelser | På Gång

Kommentera

