Packning

Ska vara iväg, två dagar från kontoret. Tänker att det kanske kan finnas lite tid över då jag kan komma ikapp med vissa frågor. Har packat ner en del jobb i ryggsäcken. Konstaterar att det är tungt.

Antagligen har jag med mig jobb som räcker i minst tre veckor framöver. Men den insikten räcker inte. Jag ids inte packa om. Allt ska med. Som om det inte räckte, har jag med mig tre pocketböcker. Om jag får tid att läsa…

Kanske inte så konstigt att jag behöver massage ibland.

3 thoughts on “Packning

Kommentera

