Lymfmassage

I dag har jag unnat mig lymfmassage. Det är en speciellt massageform som sätter fart på lymfsystemet. Mycket kan man åstadkomma med egenmassage, men jag tycker att det är bra att få hjälp att få bort blockeringar.

Till min glädje blev det extra lyxigt idag med två massörer. Jag går hos Axelssons och deras elevbehandlingar och det fungerar alldeles utmärkt. Vanligtvis får man bara en massör men ibland har man tur! Det är dock lite märkligt med två massörer som fokuserar på olika kroppsdelar. Det blir inte helt harmoniskt. Men väl så effektivt. Nu är jag genomknådad.

Efter massagen var jag väldigt törstig. Det är viktigt att dricka mycket vatten efter massagen och det håller jag på med nu. Vatten är gott. Och välgörande.

4 thoughts on “Lymfmassage

Kommentera

