Bo Kaspers Orkester

Har suttit som klistrad framför teven då Svt visade ett program om Bo Kaspers Orkester. En riktigt bra band som jag upptäckte bara för några år sedan men som jag älskar sedan dess.

En kollega till mig tipsade om bandet tidigt under 2013 men jag gjorde inget med det tipsen. Vid ett besök i Malmö samma år tog jag chansen att lyssna till dem vid en gratiskonsert och sedan dess lyssnar jag regelbundet på deras musik. Kvällen i Malmö var magiskt trots att jag inte kunde sjunga med i texter.

Desto mer sjöng jag med under en konsert i Göteborg, sommaren 2014. En oförglömlig kväll. Och det var just minnena från sommaren 2014, som dök upp under kvällens program. Till vissa delar var 2014 den bästa sommaren hittills och innefattar så många varma minnen.

Nu längtar jag till sommaren.

IMG_0335(1)

6 thoughts on “Bo Kaspers Orkester

Kommentera

