Sängläge

Den förkylning som gjorde entré i torsdag, har visat sig vara av en envis sort. Från att ha mått dåligt i några dagar har jag nu varit i det närmaste utslagen under två dygn. Orken är helt bort, är vaken två timmar, sover sedan i tre timmar. Huvudet spränger, kan varken läsa eller tänka klart. Näsan rinner och luftrören rosslar. Inget smakar gott.

Börjar bli lite stressad över den negativa trenden. Känner att jag kommer väldigt långt efter, både i jobbet och privat. Nu vill jag se en vändning. Det är dags att må bättre igen Tycker jag.

13 thoughts on “Sängläge

  1. Förkylningar kan tyvärr vara riktigt efterhängsna och envisa av sig men vi får hoppas att den börjar avklinga snart. Jobbigt när man känner stress med anledning av jobbet och så…

    Krya på dig!

    • Tack! Har avbokat alla arbetsmöten under veckan. Nu satsar jag på att vara frisk tills på fredag. Då väntar en begravning som jag inte kan missa. Vill helst inte smitta ner hela sällskapet.

  2. Det blir en spiral, och så är det svårt att inte stressa. Trösten är att botten nås och så kan det bara gå uppåt 😉 Det tar den tid det tar att bli frisk. Du gör det ju inte för att irritera någon.

Kommentera

