Hemma längtan

Längtan efter att få vara hemma, är den mest dominerande känslan just nu. Mycket jobb, sena kvällar och att vara bortrest under helgen är något jag normalt sett uppskattar. Det finns så mycket roligt i alla aktiviteter och upplevelser. Men just nu vill jag få vara hemma. Jag behöver komma till ro.

Det börjar bli hög tid att göra en tillfällig omprioritering, så att jag kan få den avkoppling jag behöver. Ska bara… Nåväl, inom kort finns möjlighet för paus. Då är jag beredd och tar chansen när den kommer.

4 thoughts on “Hemma längtan

  1. Det måste finnas en bra balans i tillvaron och dit räknas verkligen tiden får återhämtning och vila. Hoppas att det kan bli lite av den varan för dig framöver!

Kommentera

