Mitt tredje ledord

Hurra! Idag har jag hittat mitt tredje ledord. Det är lycka!

Sedan många år tillbaka använder jag mig av ”ledord” – ord som är viktiga för mig och min utveckling och som hjälper mig framåt. Jag har med tiden utvecklat mina ord, ändrat och lagt till och sedan några år sedan har jag två mycket bra ledord: Målmedvetenhet och beslutsamhet. Lika länge har jag velat haft tre ord och idag har jag hittat det. Det är till och med två-delat.

Mitt nya ord är ”Ta plats”. Den senaste tiden har flera, helt oberoende, återkopplingar nosat vid ordet. Idag blev det tydligt. För mig handlar det om att jag kan visa mer av vad jag står för, vem jag är och sprida mina idéer. Och jag kan göra det på ett snyggt sätt som jag är bekväm med. Jag vill ”ta plats” utan att trampa på andra.

Firade mitt nya ledord med kaffe på NK. Nu är jag På Gång!

 

4 thoughts on “Mitt tredje ledord

Kommentera

